Get to know me.


ALLMÄNT...
Fullständigt namn: Sara Matilda björhed.
Piercingar: Nope!
Tatueringar: 1, på underarmen.
Längd: 168½
Hårfärg: brun.
Är du kär i någon: Yes i am. ♥ i min pojkvän såklart.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Yes!
Tänker du på självmord: Nej..
Tycker andra att du är attraktiv: mjo, dom säger ju det iallafall.
Vilket shampoo använder du: Något från systers salong. :)
Vilken parfym använder du: Ingen, allergisk!
Vad är du rädd för: Småkryp. (mest spindlar), ensamhet osv.
Gillar du att tvätta: Jag kan inte tvätta, haha!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ohja, vem gör inte?

 

SENASTE...
Film du hyrde: Oj, det vet jag inte.
Film du köpte: väldigt länge sen jag köpte en film…
Låten du lyssnade på: Muse - supermassive black hole
Låten du hade på hjärnan: Veronica Maggio - Jag kommer. (hatar den, får höra den varje dag av nån jävel. gud...)
Låten du laddade ner: Hoppsan. ingen aning? Adele iallafall.
Personen du ringde: Min mamma?
Personen du kysste: Min Dennis ♥
TV program du tittade på: Skins.
Personen du tänkte på: Dennis, ovanligt. ;)

 

FAVORIT...
Mat: Som dom flesta andra; Tacos. Och sallad!
Låt: Finns väl ett par.
Sak att göra: Fota, vara med kompisar/pojkvän, resa osv. 
Sport: nja. sport är inte min grej ;)
Dryck: Något som jag absolut inte klarar mig utan, Red Bull.
Kläder: Mina onepiece's.
Film: Har ingen direkt favorit faktiskt.
Bil: Bilar är inte heller min grej hahaha!

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: riktigt kär, två gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: många gånger det.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1. :/
Gånger ditt namn varit med i tidningen: det är väl då mina bilder varit med som mitt namn står antar jag :o
Ärr du har på kroppen: Oj. Över 100 iallafall.

 

SENASTE...
Bok du läste: kommer inte ihåg vad den hette, men den var hemsk.
Personen du fick mail av: Oh. nå reklam?
Personen du fick brev av: sjukhuset.
Personen du fick sms av: Helena <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nåra veckor sen.

 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit, väckt min systerdotter, ätit, druckit vatten, pratat med min bubbe.
Var det kul: Näe. ^^ eller jo, att prata med dennis!
Hur tidigt stiger du upp: 12-15 på helger. Annars 07.30 när det är skola.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Se på film och ta det lugnt.

 

Är du seriös: Bara när jag verkligen behöver!
Vad är du allergisk mot: Pollen, nötter, damm, starka dofter, pälsdjur osv.
Var har du ont: i huvudet.
Använder du hårspray: yes.
Kan du stå på händer: Haha, nej gud nej!
Favorit serie: Lost, desperate housewives, glee, prison break osv.

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror på. Men oftast socker.
Gillar du ketchup: inte speciellt mycket.
Är du glad nu: Nja, är för trött för att vara glad!
Var du glad igår: Ja!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: jag dansar väl alltid? ;)
Stockholm är: sveriges huvudstad. eh
Göteborg är: en stad.
Kan du sjunga: nej, men jag gör det ändå!
Mer värt än guld: Familj, vänner, kärlek och lycka.
Spaghetti eller makaroner: spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Oj, Thailand, USA, japan, kina osv.
Ska bli skoj: vet faktiskt inte!
Ska inte bli skoj: skola på tisdag?
Sparar till: Resa i sommar, om det nu blir något.
Väntar på: Sommarlov.
Pålägg som gäller: Nutella!
Dagens dryck: hittills vatten!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: