Kameran är stendöd. Får bli gamla bilder atm.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Typ, min pojkvän. Sen gick allt åt helvete ändå, så jag var inte så glad igår.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Ser på linas och michaelas livesändning :)

Det sista du sa högt: "Kan vi åka och handlaaa nnuuuuu?" (vill ha ben&jerrys :3)

Det senaste någon sa till dig
: "Ja, sen!"

Vad har du druckit idag: Jag har faktiskt inte druckit någonting än så länge!

Vad var det senaste du åt:
En polkagris.

Vad var det senaste du köpte: Kläder.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Den är tyvärr blå!
Vad är det för väder hos dig nu: Snö, grått och 1 plusgrad. Dööööö.

Godaste glassmaken: Åh gud. Saltlakris, polka, dulche de leche osv.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Sover du tungt: Nja, inte längre direkt.

Drömmer du mardrömmar: Det händer lite då och då. Fast jag liksom..Ser dom inte som mardrömmar.

Trivs du med ditt jobb: Jag går i skolan, och pluggar foto.

Favoritklädsel: Myskläder, lätt!

Favoritlåt just nu: Har inte direkt någon favorit just nu o:

Vad ser du om du tittar till höger: En byrå och en förjävla stor klädhög :'c

Vad gör dig glad just nu:
Ingenting alls.

Vad ska du göra härnäst: Åka och handla, äta hos syrran och bara ta det lugnt.

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu: Inget speciellt faktiskt.

Favoritgodis: Jag ser ben&jerrys som godis :$ så ah, choklad osv.

Kläder just nu: mysbrallz och en gosig tröja.

Sommarplaner: Vill bara ta det lugnt, helst resa någonstans. Vill utomlands och bara ta det lugnt.

Hur många kuddar sover du med: En vanlig kudde och en jättestor.

Spelar du något instrument: Nej, tyvärr.

Morgon eller nattmänniska: Natt, helt klart!

Vad är viktigast för dig: Familjen tror jag. och min pojkvän och bästa vänner.

Är du kittlig: Ja, speciellt på ryggen haha.

Snarkar du: Nej, jag sparkas och mumlar och rycker i sömnen däremot!

Stjärntecken:
Jungfru!

Äckligaste insekten: Spindlar. Är så otroligt rädd och äcklad av dom.

Längtar du mest efter just nu: Lov och sommaren.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: