Vem är jag?



Jag har kommit på att det inte står någonstans vem jag är, så jag tänkte berätta det lite kort!

 

Jag heter Matilda men kallas alltså för Tille. Jag är 18 år, snart 19, bor med mina föräldrar och min fina voffe i karlsborg. Jag har även två systrar som dock inte bor hemma, men som jag träffar rätt ofta. Jag har en pojkvän sen ett halvår tillbaka som heter pontus ♥

 

jag har fotat i flera flera år och jag går medieprogrammet med inriktning fotografisk bild på västerhöjdsgymnasiet i skövde och skulle egentligen tagit studenten i sommar, men har gått om så jag går alltså i tvåan nu. Så foto är alltså mitt största intresse, som jag älskar så himla mycket, och alla bilder i min blogg är tagna av mig!

 

puss på er! ♥

 

bloglovin


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: