allting har förändrats, men du finns kvar.


hahaha, charmig, sliten och trött tjej.
I en snygg GB-passion tshirt som jag hittade lääängst in i garderoben!
den ska jag nana i inatt! (och ja, jag hade SJUKT tråkigt så gjorde en egen fin liten ram! :D
Känner att jag saknar min pojke rätt rejält. ♥ ses i helgen iallafall.
Rätt lång dag imorgon faktiskt. enligt mig. 14.20 slutar jag, och så ska man då
halvspringa till bussen och hoppas på att inte ramla och skämma ut sig för hela befolkningen. herrejesus.
GLHF.

anyways, godnatt ♥

Kommentarer
Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-25 00:48:20
URL: http://kulansplace.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: